Media klasyczne

Media klasyczne

Dlaczego warto dbać o standardy?
Stworzenie i umiejętne korzystanie z Identyfikacji wizualnej  to warunek który odróżnia firmę z profesjonalnym wizerunkiem od każdej innej - przeciętnej. Sukces, to profesjonalny wygląd.

Pakiet START (projekt logo)

Produktem wynikowym jest logo w postaci grupy plików graficznych umożliwiających zastosowanie logo firmowego między innymi w internecie, na gadżetach reklamowych czy wizualizacji wewnątrznej oraz zewnętrznej.

W ramach zamówienia wykonujemy: 

  • 4 różne projekty logo wraz z dodatkowymi rozwiązaniami kolorystycznymi oraz typograficznymi
  • logo w formatach wektorowych: AI, CDR, EPS, PDF
  • logo w formatach rastrowych: JPEG, PNG, GIF, BMP, TIFF
  • zdefiniowanie przestrzeni barw w systemach: Pantone, CMYK, RGB
  • przekazanie praw autorskich regulowane odpowiednią umową.
Pakiet STANDARD (projekt logo, materiały firmowe)

Produktem wynikowym jest logo w postaci grupy plików oraz opracowanie projektów: wizytówka, papier firmowy, koperty

W ramach zamówienia wykonujemy: 

  •  4 różne projekty logo wraz z dodatkowymi rozwiązaniami kolorystycznymi oraz typograficznymi
  • logo w formatach wektorowych: AI, CDR, EPS, PDF
  • logo w formatach rastrowych: JPEG, PNG, GIF, BMP, TIFF
  • zdefiniowanie przestrzeni barw w systemach: Pantone, CMYK, RGB
  • przekazanie praw autorskich regulowane odpowiednią umową.
  • projekt wizytówki imiennej w wersji dla drukarni oraz w formacie PDF
  • projekt papieru firmowego w wersji dla drukarni oraz w formacie PDF
  • projekt koperty A4 oraz DL w wersji dla drukarni oraz w formacie PDF
Pakiet COMPLETE (projekt logo, materiały firmowe, księga znaku)

Produktem wynikowym jest logo, opracowanie projektów: wizytówka, papier firmowy, koperty, księga znaku*

W ramach zamówienia wykonujemy: 

  •  4 różne projekty logo wraz z dodatkowymi rozwiązaniami kolorystycznymi oraz typograficznymi
  • logo w formatach wektorowych: AI, CDR, EPS, PDF
  • logo w formatach rastrowych: JPEG, PNG, GIF, BMP, TIFF
  • zdefiniowanie przestrzeni barw w systemach: Pantone, CMYK, RGB
  • przekazanie praw autorskich regulowane odpowiednią umową.
  • projekt wizytówki imiennej w wersji dla drukarni oraz w formacie  PDF
  • projekt papieru firmowego w wersji dla drukarni oraz w formacie PDF
  • projekt koperty A4 oraz DL w wersji dla drukarni oraz w formacie PDF

Księga znaku* zawiera następujące zagadnienia:

  • budowa i proporcje znaku
  • pole podstawowe
  • pole ochronne
  • kolorystyka znaku (Pantone, RGB)
  • warianty achromatyczne (pozytyw/negatyw)
  • warianty monochromatyczne (pozytyw/negatyw)
  • typografia firmowa
  • formy niedozwolone
  • budowa wizytówki
  • budowa papieru firmowego
  • budowa koperty (A4, DL)
     

*Księga Znaku (Corporate Identity Manual) to opracowanie drukowane zawierające opis budowy logo i przykład jak należy go stosować dla prawidłowego używania.
Podstawowa Księga zawiera strony z elementami dotyczącymi budowy logo: kolorystykę, pole podstawowe, obszar ochronny, warianty logotypu, wersje mono, zestaw znaków firmowego kroju (fonty) oraz zalecane odmiany i wielkości, przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy.
Wersja rozbudowanej Księgi Znaku oprócz podstawowych opracowań zawiera bardziej szczegółowe informacje oraz konkretne projekty realizacyjne: www, gadżety reklamowe, pojazdy, reklama zewnętrzna, stoiska.

Zobacz również